Mielőtt belefognék a konkrét naplóírásba, néhány szóban leírom, hogyan kerültem politikai pályára, és milyen szerepet játszom a Jobbik életében.

A 2002. évi országgyűlési választások után a csalódottságom és a tettvágyam új irányok felé űzött. Ekkor akadtam össze egy demonstráció kapcsán Szabó Gáborral, a majdani pártigazgatóval, aki rövid beszélgetés után meggyőzött arról, hogy köztük a helyem. 2003. novemberében lettem tagja a pártnak, gyakorlatilag megalakulásakor. Ott voltam abban az évben október 24-én a párt első, alakuló kongresszusán. Történemi és megható pillanat volt, amikor Pongrácz Gergely felszólalásában átadta nekünk, Jobbikosoknak a lángot, hogy vigyük tovább és őrizzük '56 üzenetét és szellemiségét.

Az elmúlt bő hat évben sok minden történt a párt és a saját életemben is. Már a kezdetekkor belevetettük magunkat a munkába, létrehoztuk a veszprémi szervezetet, ahol alelnökként dolgoztam, az országos politikába (szakpolitikába) pedig a környezetvédelmi kabinet megalakításával kapcsolódtam be. Ez utóbbit a mai napig én vezetem, azonban a veszprémi szervezet azóta már teljesen átalalkult. Az események a 2006-os öszödi beszéd, a párt élén történt változások és a Magyar Gárda megalalkulása nyomán gyorsultak fel igazán, azóta folyamatos a növekedés, ami először a 2009. évi EU parlamenti képviselő választáson mutatkozott meg igazán átütő siker formájában, hiszen az előzetes várakozásokat jócskán felülmúlva, 14,7%-os eredménnyel 3 képviselőt juttattunk ki Brüsszelbe. A saját életemben a 2009-es esztendő a Balatonalmádi szervezet megalalkulását hozta, melynek elnökévé választottak, majd ősszel az a megtiszteltetés ért, hogy választókerületemben, a Veszprém megyei 2. kerületben egyéni országgyűlési képviselőjelöltnek kért fel a párt vezetése, melyet büszkén vállaltam.

A Jobbik ismertsége és támogatottsága napról napra növekszik, ma már nem irreális cél a kormányzás, ez bizonyosan be fog következni, reményeink szerint már az áprilisi választásokon. Választókerületi eseményekről,az "Ébredj, Balaton 2010!" kampányról az ebredjbalaton.hu oldalon tájékozódhat, a környezetvédelmi kabinet közleményei pedig megtalálhatók a jobbik.hu/rovatok/kornyezetvedelem címen.

Feleségemmel és két lányommal Balatonalmádiban élünk. Kislányaim sorsa, a jövőjük iránti aggodalom, és a parlamenti pártok hazaáruló, vagy épp tehetetlen, passzív magatartása motiválja a magyarságért végzett munkámat. Hiszem, hogy kellő elszántsággal, hittel és alázattal hozzáállva ehhez a nemes feladathoz megváltoztathatjuk hazánk sorsát, és elhozhatjuk a szebb jövőt!

Szerző: Kepli Lajos  2010.03.07. 17:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keplilajos.blog.hu/api/trackback/id/tr321816596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása